Cum a reușit Austrian Airlines să ajungă în topul companiilor avia. Austrian Airlines este cea mai mare companie aeriană din Austria înființată în 1957. În prezent, Austrian Airlines operează o flotă de 83 de aeronave. Pentru destinațiile lungi, sunt aeronavele de tip Boieng 777-200ER și Boieng 767-300ER. Austrian Airlines are un parteneriat cu compania Lufthansa Group, datorită căreia, oferă cele mai bune rute către 286 de destinații din întreaga lume. Compania oferă și curse low-cost spre majoritatea orașelor europene, cât și curse lungi, spre alte continente. Austrian Airlines este membră a uneia dintre cele mai mari asociații internaționale - Star Alliance . Pe parcursul zborurilor cu durata de peste 2,5 ore, pasagerii sunt serviți cu bucate fierbinţi, oferite de lanțul de restaurante DO & CO, precum și cu diferite soiuri de vinuri și bere austriacă.
Bilete și plăți. Biletele Austrian Airlines pot fi procurate online direct de pe site-ul oficial al companiei https://www.austrian.com/Info.aspx?sc_lang=ro&cc=RO sau de la agențiile avia. În ambele cazuri, plata se face în euro, iar convertirea are loc după cursul băncii naționale, în ziua schimbului. Pentru achitarea biletelor, se acceptă cardul bancar de tip VISA(Visa Classic, Visa Gold, Visa Platinum) și MasterCard (MasterCard Mass, MasterCard Gold, MasterCard Platinum). Costul biletelor diferă în dependență de perioada aleasă și clasa zborului. Totuși, Austrian Airlines oferă o gamă largă de bilete low cost.
Check-in și orar. Pentru majoritatea zborurilor, web check-in-ul este disponibil cu 47 ore înainte de ora de plecare planificată. În cazul în care călătoriți doar cu bagaj de mână, puteți merge direct la poartă, avînd cartea de îmbarcare. Mare grijă la bagajul de mână care trebuie să corespundă dimensiunilor specificate. Datorită serviciului de web check-in, beneficiezi de următoarele facilități: rezervarea locului preferat, locuri cu spațiu suplimentar pentru picioare și acces la lounge. Check-in-ul poate fi făcut și la aeroport, cu ajutorul unui aparat de check-in, amplasat în majoritatea aeroporturilor europene. Pentru înregistrare, este nevoie doar de datele personale din pașaport. Check-in-ul la aeroport este disponibil cu 3 h înainte de zbor.
Bagaj. Bagajul pasagerilor depinde de clasa zborului. Pasagerii clasei econom pot să transporte 1 bagaj de până la 23 kg și un bagaj de mână până la 8 kg. Pasagerii business class pot transporta 2 bagaje de maxim 23 kg , iar beneficiarii cardurilor FTL pot transporta, prin serviciile clasei business, 2 bagaje de maxim 32 kg. Bagajul de mână trebuie depozitat în compartimentul situat deasupra scaunului sau sub scaunul din față , dimensiunea maximă acceptată este 55 x 40 x 23 cm . O geantă pliabilă pentru îmbrăcăminte, cu dimensiuni maxime de 57 x 54 x 15 cm este, de asemenea, considerată un bagaj de mână. Dimensiunile maxime ale unui bagaj de cală sunt de 158 cm (lățime x înălțime x adâncime) și greutatea de 23 kg sau de 32 kg, în dependență de opțiunea setată. În cazul nerespectării mărimilor de bagaj, va fi achitată o taxă suplimentară de 10 sau 20 euro.
Opțiuni pentru confort. Austrian Airlines oferă bilete la clasele economy, premium economy și business. Tarifele la clasele economy, premium economy și business sunt diferite, în special, în ceea ce privește condițiile și serviciile. La clasa Economy, în timpul zborurilor cu o durată de minim 2 ore și 45 de minute, Austrian Airlines oferă o masă caldă DO & CO, iar pentru zborurile mai scurte, în Europa, se oferă gratuit băuturi calde și reci, inclusiv bere și vinuri austriece.
Clasa Business oferă o gamă largă de servicii suplimentare:
Animale de companie. Compania austriacă acceptă la bordul aeronavei animale de companie, doar cu condiția de a fi respectate toate cerințele. Se acceptă maximum două animale sănătoase, într-un container de transport aprobat de firmă. Transportul se poate face la bordul aeronavei sau la cală, în funcție de talia și greutatea animalului. Se include containerul de transport și se ține cont de reglementările aplicabile în țara respectivă. Greutatea maximă permisă în container, la bord, este 8 kg. De reținut e că animalele pot fi importate doar la cală în : Marea Britanie, Irlanda de Nord, Hong Kong și Africa de Sud .
Feedback-ul pasagerilor ce au simțit experiența Austrian Airlines.
Zborul nostru a fost întârziat cu 2 ore, din această cauză am întârziat la transferul de la Viena și a trebuit să dormim cu un copil mic la aeroport. În final, ne-au și pierdut bagajul. Au trecut deja 5 zile, iar de la ei nici o informație. INDIFERENȚĂ TOTALĂ PENTRU OAMENI. Ultima dată zbor cu această companie aeriană.
Compania este de nota 4. Am achiziționat biletele cu două luni înainte de plecare la prețuri reduse. Nu au fost întârzieri sau probleme cu îmbarcarea. Lucrurile care nu mi-au plăcut : scaunele aeronavei sunt foarte apropiate unul de altul. Mesele la bord sunt modeste (în comparație cu alte companii aeriene). Whisky-ul nu a fost gustos, nici vinul. Puteți comanda bere, ea este bună. Pe aeroportul din Viena, să aveți grijă când schimbați avioanele, pot fi modificate ieșirile.
Am zburat de la Moscova la Paris cu o aterizare la Viena și înapoi. Plecare a fost fără întârziere, iar despre toate modificările am fost anunțat online prin poștă. La bord există multe băuturi, inclusiv vin austriac de bună calitate. Echipajul este amabil și gata să ajute. Distanța dintre rânduri mi s-a părut destul de decentă, genunchii nu s-au sprijinit pe spatele din față. Toaletele sunt curate. Având în vedere prețurile biletelor sunt destul de modeste - am rămas cu o impresie grozavă.
Austrian Airlines este o linie aeriană foarte bună. Sunt mulțumit de zbor! Totul a fost plăcut! Am avut chiar și gustări ușoare la bord, sucuri, apă și vin. Deși timpul de zbor a fost foarte scurt. Însoțitorii de zbor sunt tare drăguți. Vă mulțumim pentru confort.
A fost primul meu zbor cu Austrian Airlines. Compania aeriană mi-a lăsat cea mai plăcută experiență: o cabină curată pentru pasageri, stewardesele foarte politicoase, scaune confortabile pentru pasageri. Pe mail, am primit scrisori de amintire și mesaje ale companiei despre zborul ce urma, și check-in-ul l-am făcut online foarte ușor. Am avut parte de un zbor liniștit cu o aterizare moale.