Succesul companiei aeriene franceze. Air France este o filială a grupului Air France - KLM și membru fondator al Alianței Globale SkyTeam. Compania a fost înființată în anul 1933, în urma unei fuziuni dintre Air Orient, Compagnie Générale Aéropostale, Compagnie Internationale de Navigation Aérienne (CIDNA), și Société Générale de Transport Aérien (SGTA). Astăzi, Air France este cea mai mare companie franceză și operează zboruri atât de pasageri, cât și de mărfuri. Compania oferă zboruri spre 36 de destinații de pe teritoriul Franței și 168 destinații internaționale din 93 de țări. Compania aeriană utilizează aeronave atât regionale, cât și de lungă durată. Printre cele mai noi avioane franceze se enumeră : Boeing 787-9, Boeing 747-400ERF, Airbus A320 și Boeing 777F.
Bilete și plăți. Deoarece este cea mai mare companie aeriană din Franța, este foarte simplu să procuri un bilet. Biletul poate fi bronat și achitat pe site-ul oficial al companiei https://www.airfrance.com/indexCom_en.html sau la alte agenții aeriene. Poate fi bronat biletul, dar achitat timp de 24h , altfel bronarea va fi anulată. Air France oferă posibilitatea de a achita comanda cu cardurile American Express, AIR FRANCE KLM – AMERICAN EXPRESS, Diners Club, Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron și UATP/AirPlus .
Check-in și orar. Ca majoritatea companiilor, Air France oferă posibilitatea de a face check-in-ul online. Acesta este disponibil cu 30 de ore înainte de zbor și se închide cu 40 minute înainte de ora decolării. Check-in-ul online trebuie prezentat în formă imprimată, iar la aeroport, pasagerii predau bagajele la ghișeul de înregistrare și pot trece controlul securității. Pentru zborurile cu plecare de la Atlanta, Detroit și Minneapolis, check-in-ul online este disponibil cu 24 h înainte de zbor și se încheie cu 40 de minute până la ora zborului. Check-in-ul fizic poate fi efectuat la ghișeul de îmbarcare din aeroport. Acesta se deschide cu 3 h până la zbor și se închide cu 40 de minute înainte de ora zborului. În ambele cazuri, check-in-ul este gratuit.
Bagaj. Pentru pasagerii AirFrance, de la Clasa Econom, se permite transportarea a trei piese de bagaj de cală, fiecare avînd maximum 23 kg. Dimensiunie și greutatea variază în dependență de destinație. Bagajul de mână este gratuit, dar nu trebuie să depășească dimensiunile de 55x40x20cm și greutatea 7 kg. La Clasa Business se admit 3 bagaje de cală de maxim 32 kg, iar bagajul de mână poate avea 14 kg și dimensiunile de 55x 40 x 20cm. Pentru pasagerii ce călătoresc cu copii până la 2 ani, se permite o piesă suplimentară de bagaj de 10 kg și un cărucior pliabil.
Opțiuni pentru confort. Air France oferă pasagerilor o serie largă de cabine pentru rutele internaționale, astfel incluzînd clasele tarifare : La Première, Business, Premium Economy și Economy.
Clasa La Premiere este caracterizată prin următoarele opțiuni
Clasa Business oferă :
Premium Economy oferă :
Clasa Economy oferă :
Animale de companie. Transportarea animalelor este permisă la bordul aeronavei, dar nu este inclusă în bagajul permis.
Animalul poate fi transportat drept bagaj de cală, de exemplu: pisica sau câinele cu o greutate până la 75 kg, dacă cușca nu depășește 165,3 cm.
De asemenea, dacă pisica sau câinele nu depășește greutatea de 6 kg, acesta poate fi transportat în cabină .
Pentru zborurile cu limita de greutate a bagajului se aplică o taxă fixă în funcție de destinație:
Citește despre experiența pasagerilor Air Franceю
Când am zburat ultima oară cu Air France mi-au spart o valiză de plastic pe care o aveam. Despăgubirea a fost plătită aproape imediat, fără birocrație, întregul cost al valizei a fost rambursat, iar pentru aceasta le sunt foarte recunoscător. Nu mă așteptam ca totul să fie atât de rapid și ușor. În legătură cu zborul, nu am reclamații negative, totul a fost la un nivel înalt.
Am zburat de la Bordeaux la Moscova, cu transfer la Paris. Timpul de transfer a fost de 1 oră 10 minute, însă zborul a fost întârziat, iar la sosire, avionul ar fi trebuit să plece deja, dar zborul dintre Paris și Moscova a fost și el întârziat. Drept urmare, am reușit la avion, însă, la sosire, s-a dovedit că bagajele nu au ajuns la Moscova, la fel ca la și 15 persoane, deși reprezentantul companiei aeriene din Paris m-a convins că totul va fi în regulă. În general, sunt extrem de dezamăgit de această companie aeriană, deși zbor destul de mult în toată lumea, dar nu mi-am pierdut bagajele nicăieri, nici în China, nici în Bangkok, nici în Jakarta. Categoric nu mai zbor cu această companie aeriană.
Vreau să aduc mulțumiri companiei Air France și angajaților săi Vladimir și Maria de la Terminal F. Pe 26 Iunie 2019, mi-am pierdut portofelul în avion cu toate documentele și cardurile. O angajată a Air France, Maria, m-a contactat imediat, mi-a spus unde și cum să ridic documentele, iar colegul ei Vladimir mi-a înmânat portofelul la un moment convenabil pentru ambii. Mulțumesc din suflet.
Am zburat cu Air France spre Costa Rica. A fost primul meu zbor la o distanță atât de mare. Totul a fost perfect. Mâncarea este decentă și ne-au hrănit mult, chiar mai mult decât am putut mânca. Toate stewardesele cu un zâmbet și o atitudine bună. Singurul lucru ce nu mi-a plăcut este frigul din avion. Este atât de rece încât stai într-o jachetă și ciorapi groși și încă mai îngheți. Dacă nu era vin la bordul avionul, la sigur că răceam. Recomand companie, chiar am rămas mulțumită.
Air France este o linie aeriană grozavă! Sunt foarte mulțumit. Din Sankt Petersburg am zburat la Paris, apoi la Lisabona și înapoi, toate zborurile au fost line, decolarea și aterizarea au fost excelente, avionul era curat, în Business Class erau scaune din piele foarte comode, stewardesele erau toate politicoase și zâmbitoare. Mi-e foarte teamă să zbor, dar datorită Air France, părerea mea s-a schimbat complet. Recomand cu încredere.